Nou codi de conducta de les telefòniques

1

28 Novembre 2010 per yeagov


Nou codi de conducta de les telefòniques

Les companyies telefòniques han arribat a un acord que els compromet a complir un codi de conducta:

-Quan truquin a un consumidor i aquest mostri nul interès en la seva oferta es comprometen a no trucar-lo més en els propers tres mesos i no trucaran als clients que s’hagin subscrit a llistes en què demanen no rebre informació comercial de les companyies.
Si el client els diu que no els interessa rebre més trucades no haurien de trucar mai més. Acostuma a molestar-los bastant quan els dius clarament que no sents cap interès en passar-te a la seva companyia malgrat que ells t’ofereixen gangues i meravelles què, en paraules seves, no hauries de refusar. D’aquestes he rebut unes quantes i com que he notat que quan amablement els dius que agraeixes la seva oferta però que no t’interessa, solen posar-se de molt mala lluna, per això, jo ara acostumo a mostrar-me molt desagradable amb aquesta gent. Alguna vegada he demanat a l’operador/a que prengués nota del meu desig de no tornar a rebre trucades d’aquella companyia però no ho van entendre.
-No podran trucar més de tres vegades a línies en què ningú respongui i només podran trucar de 9 a 22 hores de dilluns a divendres, i de 9 a 14 els dissabtes, els diumenges i festius no podran trucar.
No considero que les 22 hores sigui una hora apropiada per trucar a les cases a oferir un canvi de companyia, tampoc a les 21, en realitat, crec que més enllà de les 18 hores una trucada d’aquest tipus molesta.
-Les companyies s’hauran d’identificar i no intentar enganyar els clients donen informació falsa ni podran donar informació incompleta sobre el producte que ofereixen.
Quasi totes les companyies telefòniques practiquen una captació molt agressiva de clients, però és especialment desagradable el cas de Jazztel, no només per la seva insistència sinó també pel to desagradable quan se n’adonen que els estàs dient que no t’interessa el producte que t’estan oferint. La meva tàctica actual és pagar-los amb la mateixa tàctica, els deixo clar i en el to més desagradable possible que no vull continuar escoltant la seva oferta i penjo el telèfon. I insisteixo citant a Jazztel perquè aquesta companyia té una tàctica comercial molt agressiva. Entenc que els comercials treballen a comissió, per cada client reben una quantitat, una forma d’incentivar aquesta agressivitat i insistència, però si ho fan que no es queixin si reben el mateix tracte o els pengen el telèfon.
Ara que han decidit imposar-se un codi de bones pràctiques haurien d’imposar-se el seu compliment, queda molt bé que diguin que tenen un codi de conducta que millori la relació amb els clients si el compleixen i no es converteix en paper mullat, com sol passat amb totes aquestes coses.
Les queixes contra les companyies telefòniques i de serveis d’Internet acaparen la majoria de les queixes que es presenten a las organitzacions de consumidors, seguides d’altres companyies de serveis.

One thought on “Nou codi de conducta de les telefòniques

  1. Em sembla bé que les companyies telefòniques tinguin un codi de conducta. Tinc sort perquè a mi no em criden molt. De vegades em diuen de la meva pròpia companyia si tenen una nova oferta per a mi o per saber si estic satisfeta del servei. Criden durant el dia. D’acord que trucades després de les 18 h no són apropiades i molesten.

    El meu telèfon és confidencial així no em pot trucar qualsevol persona ni empresa.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

No s'ha trobat cap imatge d'Instagram.

Uniu-vos a 1.800 seguidors

Estadístiques "Buscant raons"

  • 29.642 hits
Novembre 2010
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Enllaços més clicats

  • Cap

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11 Setembre 2017
Diada 2017

Referèndum

1 d'octubre de 20171 Octubre 2017
Votant el futur
A %d bloguers els agrada això: