Un euro per anar a Vilafranca

2

26 Desembre 2010 per yeagov


Un euro per anar a Vilafranca

Tornava a casa d’un dinar nadalenc, eren cap a les 19 hores del vespre, un vespre fosc il·luminat per la groguenca llum dels fanals barcelonins, i a pocs metres de casa se m’apropa un individu muntat en una bicicleta del Bicing, em pregunta si em pot preguntar una cosa. Trobo absurd que em preguntin si em poden fer una pregunta, que me la facin directament. Reconec que hi ha situacions en què no sóc gens sociable i el meu llenguatge corporal ho acostuma a deixar clar llençant una mirada d’aquelles que només un borinot no seria capaç d’interpretar com “passa de mi, no em molestis”. Però tot i així m’he aturat. L’individu m’ha demanat un euro per agafar el tren cap a Vilafranca. Li he dit que no, que no duia diners al damunt, cosa que no era certa, que ell molt molest ha deixat clar que no s’ha cregut, però jo tampoc m’he cregut que ell necessités un euro per agafar el tren cap a Vilafranca. Us explicaré les meves raons però abans us faig un resum i abans de continuar llegint em doneu la vostra opinió: Un individu es passeja per un carrer secundari de Barcelona en una bicicleta del Bicing a les 19 del vespre demanant un euro per agafar un tren cap a Vilafranca (del Penedès). No me l’he cregut perquè no trobo normal que es passegi en una bicicleta del Bicing a les 19 del vespre per un carrer secundari una mica fosc demanant diners per agafar el tren cap a Vilafranca. Si havia de demanar diners per agafar el tren cap a Vilafranca hauria estat més normal fer-ho a la estació de ferrocarrils, i la més propera està a uns 10 minuts. L’individu en qüestió m’ha fet mala espina. Ell s’ha molestat, doncs que s’hi posi fulles.

Anuncis

2 thoughts on “Un euro per anar a Vilafranca

  1. Que història més estranya … un home amb bicicleta demanant diners per viatjar fins a Vilafranca, en vigílies de Nadal, no podia potser anar amb bicicleta?

    Ell et va preguntar si podia preguntar alguna cosa .. podies haver dit que no, i no et hauria demanat diners. No crec que no t’atreveixes a dir que no. Quina necessitat tens de mentir, crec que n’hi ha prou amb dir, no, no puc donar-li diners en aquesta ocasió, o simplement, ho sento però no dono diners a ningú.

    Hi ha alguna gent molt particular que et demanen diners prestats al carrer, jo sempre dic no, no prest diners, si tinc per donar dono, però si no tinc, no doy.Tal vegada va pensar que com era Nadal qualsevol persona estava més propícia a donar diners.

  2. yeagov ha dit:

    Vilafranca del Penedès està a uns 60 km. Eren les 7 de la vesprada que ara és negra nit. La bicicleta que portava era del Bicing, el servei municipal de lloguer de bicicletes, unes bicicletes que van molt bé per a desplaçar-te per la ciutat però no per a recórrer 60 km per carreteres secundàries que solen ser quelcom fosques. Ell demanava un euro per a comprar un bitllet de tren per a anar a Vilafranca, però és que res encaixava.

    Ma mare diu que tinc un costum que em surt de forma natural, quan algú se m’acosta per a demanar-me quelcom sòl dir que no de forma quasi automàtica, especialment si crec que em volen demanar diners o vendre’m quelcom.

    El que no entenc és que feia en el meu carrer pujat en una bicicleta a les 7 de la vesprada demanant diners per a agafar un tren per a anar a una ciutat que està a 60 km. La lògica seria que demanara els diners en l’estació, no en un carrer secundari de la ciutat.

Deixa un comentari

Votem per ser lliures Estelada Cassolada #cassolada #referendum #1o Cassolada #cassolada #referendum #1o Font de la sardana
Frederic Marès
1921 Rellotge al vestíbul del metro Carrer Marlet Font de Canaletes El dromedari

Join 1.590 other followers

Estadístiques "Buscant raons"

  • 25,612 hits
Desembre 2010
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« nov.   gen. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Enllaços més clicats

  • Cap

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11/09/2017
Diada 2017

Referèndum

1 d'octubre de 20171/10/2017
9 dies to go.
