Aeroport sense avions

1

26 Març 2011 per yeagov


Aeroport sense avions

Estem a dos mesos de les eleccions municipals i autonòmiques – a Catalunya només són les municipals – i la Junta electoral ha prohibit que alcaldes i presidents de Comunitats Autònomes puguin inaugurar obres fins passades les eleccions. A Castelló han estrenat un aeroport nou amb la presència del president de la Generalitat Valenciana Francisco Camps i el president de la Diputació de Castelló, Carlos Fabra. Han inaugurat aquest aeroport ara perquè degut a les eleccions del 22 de maig la setmana pròxima ja no ho podrien fer. Però estrenen un aeroport al que no arribaran avions perquè l’aeroport que ha costat uns 150 milions d’euros no compta amb el permís d’activitat d’AENA. El fet de veure junts als dos dirigents del PP valencià, tots dos sota sospita – siguem suaus – inaugurant un aeroport sense avions que ha costat una bona morterada en aquests temps que corren produeix certa angúnia, però veure com Camps fa un besamà a un bisbe em fa venir a la memòria aquelles imatges del NODO en què els dirigents de l’anterior règim mostraven la seva submissió al poder religiós.

Vídeo: Camps y Fabra inauguran el aeropuerto de Castellón

Aeropuerto sin aviones

Estamos a dos meses de las elecciones municipales y autonómicas – en Cataluña sólo son las municipales – y la Junta electoral ha prohibido que alcaldes y presidentes de Comunidades Autónomas puedan inaugurar obras hasta pasadas las elecciones. En Castellón han estrenado un aeropuerto nuevo con la presencia del presidente de la Generalitat Valenciana Francisco Camps y el presidente de la Diputación de Castellón, Carlos Fabra. Han inaugurado este aeropuerto ahora porque debido a las elecciones del 22 de mayo la semana próxima ya no lo podrían hacer. Pero estrenan un aeropuerto al que no llegarán aviones para el aeropuerto que ha costado unos 150 millones de euros no cuenta con el permiso de actividad de AENA. El hecho de ver juntos a los dos dirigentes del PP valenciano, ambos bajo sospecha – seamos suaves – inaugurando un aeropuerto sin aviones que ha costado una buena morterada en estos tiempos que corren produce cierta angustia, pero ver cómo Camps hace un besamanos a un obispo me trae a la memoria aquellas imágenes del NODO en el que los dirigentes del anterior régimen mostraban su sumisión al poder religioso.

One thought on “Aeroport sense avions

  1. M’imagino que l’aeroport no funcionarà fins després de les eleccions, però que l’han inaugurat per alguna raó pràctica.

    Encara que em crida l’atenció que dius que aquest aeroport no compta amb els permisos corresponents (AENA) llavors la situació em sembla una mica estranya. M’imagino que hauran d’aconseguir aquests permisos perquè l’aeroport pugui funcionar.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

No s'ha trobat cap imatge d'Instagram.

Uneix altres 1.800 subscriptors

Estadístiques "Buscant raons"

  • 29.736 hits
Març 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Enllaços més clicats

  • Cap

Entrades més vistes

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11 Setembre 2017
Diada 2017

Referèndum

1 d'octubre de 20171 Octubre 2017
Votant el futur
A %d bloguers els agrada això: