Camps volia emmordassar les televisions durant la precampanya electoral

1

16 Abril 2011 per yeagov


 

 
Camps volia emmordassar les televisions durant la precampanya electoral

El candidat del PP a les eleccions per a les Corts Valencianes i aspirant a la reelecció com a president de la Generalitat Valenciana voldria poder controlar que emeten els informatius i impedir-los que emetin notícies sobre casos de corrupció que afecten al PP de la Comunitat Valenciana. Ell ja controla el Canal 9, la televisió pública valenciana, va aconseguir acabar amb les emissions de TV3 ja que no podia controlar la seva informació, ara intenta que els informatius de RTVE, Telecinco, Cuatro i La Sexta no informin durant la precampanya electoral sobre els casos de corrupció i per això ha sol·licitat a la Junta Electoral que prohibeixi parlar de la corrupció del PP durant la precampanya a aquests quatre mitjans. Vol dir que altres cadenes que emeten a la Comunitat Valenciana no en parlen?. És lògic si considerem que entre les altres cadenes trobem Intereconomía i Veo7, afins al PP. Sembla que a Camps el que no li va agradar és que dissabte passat aquests mitjans informessin que a les llistes del PP a les Corts Valencianes hi ha una desena d’imputats per corrupció, entre ells, Francisco Camps. Finalment el PP valencià ha hagut de fer marxa enrere quan Rajoy els ho ha ordenat, segons els mitjans, molt enfadat. És molt rar que Rajoy hagi decidit reconvenir a Camps per intentar emmordassar els mitjans de comunicació a la Comunitat Valenciana.

Camps quería amordazar las televisiones durante la precampaña electoral

El candidato del PP a las elecciones para las Cortes Valencianas y aspirante a la reelección como presidente de la Generalitat Valenciana quisiera poder controlar que emiten los informativos y impedirles que emitan noticias sobre casos de corrupción que afectan al PP de la Comunidad Valenciana . Él ya controla el Canal 9, la televisión pública valenciana, consiguió acabar con las emisiones de TV3 ya que no podía controlar su información, ahora intenta que los informativos de RTVE, Telecinco, Cuatro y La Sexta no informen durante la precampaña electoral sobre los casos de corrupción y por ello ha solicitado a la Junta Electoral que prohíba hablar de la corrupción del PP durante la precampaña a estos cuatro medios. Quiere decir que otras cadenas que emiten en la Comunidad Valenciana no hablan?. Es lógico si consideramos que entre las otras cadenas encontramos Intereconomía y Veo7, afines al PP. Parece que a Camps lo que no le gustó es que el sábado pasado estos medios informaran que en las listas del PP en las Cortes Valencianas hay una decena de imputados por corrupción, entre ellos, Francisco Camps. Finalmente el PP valenciano ha tenido que dar marcha atrás cuando Rajoy se lo ha ordenado, según los medios, muy enfadado. Es muy raro que Rajoy haya decidido reconvenir a Camps para intentar amordazar a los medios de comunicación en la Comunidad Valenciana.

One thought on “Camps volia emmordassar les televisions durant la precampanya electoral

  1. No puc creure que el candidat del PP a les eleccions per a les Corts Valencianes i aspirant a la reelecció com a president de la Generalitat Valenciana, sigui tan maldestre en tractar de silenciar els seus adversaris polítics i impedeixi un debat obert que és el que correspon. Pel que sembla ha estat tan evident, que un dirigent del seu propi partit li ho ha fet notar i li ha ordenat reflexionar segons dius que diuen els mitjans.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

No s'ha trobat cap imatge d'Instagram.

Uneix altres 1.800 subscriptors

Estadístiques "Buscant raons"

  • 29.735 hits
Abril 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Enllaços més clicats

  • Cap

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11 Setembre 2017
Diada 2017

Referèndum

1 d'octubre de 20171 Octubre 2017
Votant el futur
A %d bloguers els agrada això: