El (in)Mundo linxa Marius Serra

2

15 Setembre 2011 per yeagov


El (in)Mundo linxa Marius Serra

El castís i caspós diari ultranacionalista espanyol El (in)Mundo va linxar mediàticament en Marius Serra amb una de les seves lamentables portades intencionadament maliciosa. Durant els actes de la Diada en Marius Serra va fer un discurs que va concloure amb un palíndrom, és a dir, un joc de paraules que es llegeix de la mateixa manera en ambdues direccions: “Català a l’atac”.

Però el diari del manipulador Pedrojota Ramírez va voler fer passar “bou per bèstia grossa” intentant relacionar aquesta frase amb la crema d’una estanquera i la foto del gran Borbó quan ambdós fets tenien cap relació ni en l’espai ni en el temps. Res de nou.

Vídeo: Màrius Serra: ‘Català a l’atac! Visca la llengua viva!’

El (in)Mundo lincha Marius Serra

El castizo y casposo diario ultranacionalista español El (in) Mundo linchar mediáticamente en Marius Serra con una de sus lamentables portadas intencionadamente maliciosa. Durante los actos de la Diada en Marius Serra hizo un discurso que concluyó con un palíndromo, es decir, un juego de palabras que se lee de la misma manera en ambas direcciones: “Catalán al ataque”.

Pero el diario del manipulador Pedrojota Ramírez quiso hacer pasar “gato por liebre” intentando relacionar esta frase con la quema de una estanquera y la foto del gran Borbón cuando ambos hechos tenían relación alguna ni en el espacio ni en el tiempo. Nada nuevo.

2 thoughts on “El (in)Mundo linxa Marius Serra

  1. Sabía que existían los palíndromos pero nunca había visto uno: “Català a l’atac”, es sorprendente en verdad; pero entiendo vuestra molestia si han tratado de relacionar eso con algún desmán hecho el día de la Diada.

    Aunque no entiendo todo me gustó escuchar al escritor catalán defendiendo la inmersión linguística en Catalunya, entendí que dijo es necesaria la gramática cuando se habla. El catalán una lengua viva..!

  2. yeagov ha dit:

    Umberto Eco es un autor que ha jugado mucho con los palíndromos en sus obras. Es un ejercicio divertido aunque requiere un dominio de la lengua y del lenguaje del que pocas personas disponen.
    Marius Serra es un experto en estos juegos semánticos en lengua catalana.
    El palíndromo ha enojado a la caverna y su manera de vengarse ha sido relacionar dos hechos que no tenían relación alguna ni en el espacio ni en el tiempo.
    El éxito de la inmersión lingüística representa el fracaso del nacionalismo español en Catalunya. Para el nacionalismo español la sola existencia de la lengua catalana, de una lengua catalana que cuando ellos han tenido el poder absoluto ha sido relegada de todos los ámbitos, y que ahora va recuperando esos espacios públicos como son la educación, el teatro, la literatura, la prensa, etc.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

No s'ha trobat cap imatge d'Instagram.

Uniu-vos a 1.800 seguidors

Estadístiques "Buscant raons"

  • 29.581 hits
Setembre 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Enllaços més clicats

  • Cap

Entrades més vistes

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11 Setembre 2017
Diada 2017

Referèndum

1 d'octubre de 20171 Octubre 2017
Votant el futur
A %d bloguers els agrada això: