Caverna TV en ruïna

4

10 Desembre 2011 per yeagov


 
Caverna TV en ruïna

La caverna va aconseguir tenir els seus propis canals a la TDT, però la crisi econòmica d’una banda i la baixa audiència de l’altra ha causat enormes pèrdues als grups mediàtics cavernaris.

Veo 7 es converteix en un canal seriós

Des de fa mesos el canal Veo 7, propietat de Unidad Editorial, és a dir, Pedrojota Ramírez, va haver de deixar d’emetre la seva programació habitual i va començar a emetre una teletenda. Poc abans de les eleccions generals Pedrojota va iniciar les emissions d’un programa de debat polític per donar suport al PP i a UPyD. Però la situació del canal és ruïnosa i Pedrojota llogarà la freqüència que ara ocupa Veo 7 a Discovery Max, un dels canals de documentals del grup Discovery Chanel. Passarem de veure els cavernícoles carpetovetònics que apareixien als diversos programes del Veo 7, passant per la venda de ganivets japonesos “made in China” que tot ho tallen de la teletenda a documentals del grup Discovery Networks.

Hala Madriz, a La 10

La 10, un altre d’aquests canals de tendència conservadora tampoc està tenint sort, s’estudia la possibilitat que acabi convertint-se en Real Madrid TV a tot l’Estat.

Almoina pel fatxa

Intereconomía tampoc passa pels seus millors moments, el canal fatxa per excel•lència de la televisió cavernària ha hagut de pidolar diners a la seva audiència i van fer-ho de la manera més patètica possible, donant la culpa al govern dels seus mals i sense reconèixer que les formes i l’educació els va convertir més en motiu de curiositat i de befa que en un referent de la televisió. Canal de propaganda i adoctrinament polític de la dreta més cavernària no van saber mesurar les formes ni el llenguatge molt lluny de ser un referent de la televisió política que pretenien.

La qualitat de la televisió pujarà uns quants graons si un canal com Veo 7 al servei de la caverna mediàtica es transforma en un canal en obert de documentals, si haig de veure cavernícoles prefereixo que siguin dels que vivien en coves i caçaven mamuts, no dels que vesteixen amb coll i corbata però tenen la llengua d’escurçó.

 

Vídeo: TV3 – Polònia – Intereconomia demana caritat

Vídeo: EL INTERMEDIO (Intereconomia pide Dinero)

Caverna TV en ruina

La caverna consiguió tener sus propios canales en la TDT, pero la crisis económica por un lado y la baja audiencia de la otra ha causado enormes pérdidas a los grupos mediáticos cavernarios.

Veo 7 se convierte en un canal serio

Desde hace meses el canal Veo 7, propiedad de Unidad Editorial, es decir, Pedrojota Ramírez, tuvo que dejar de emitir su programación habitual y comenzó a emitir una teletienda. Poco antes de las elecciones generales Pedrojota inició las emisiones de un programa de debate político para apoyar al PP ya UPyD.Pero la situación del canal es ruinosa y Pedrojota alquilará la frecuencia que ahora ocupa Veo 7 a Discovery Max, uno de los canales de documentales del grupo Discovery Chanel.Pasaremos de ver los cavernícolas carpetovetónicos que aparecían en los diversos programas del Veo 7, pasando por la venta de cuchillos japoneses “made in China” que todo lo cortan de la teletienda en documentales del grupo Discovery Networks.

Hala Madriz, en La 10

La 10, otro de estos canales de tendencia conservadora tampoco está teniendo suerte, estudia la posibilidad de que acabe convirtiéndose en Real Madrid TV en todo el Estado.

Limosna para el facha

Intereconomía tampoco pasa por sus mejores momentos, el canal facha por excelencia de la televisión cavernaria ha tenido que mendigar dinero a su audiencia y hacerlo de la manera más patética posible, dando la culpa al gobierno de sus males y sinreconocer que las formas y la educación los convirtió más en motivo de curiosidad y de burla que en un referente de la televisión. Canal de propaganda y adoctrinamiento político de la derecha más cavernaria no supieron medir las formas ni el lenguaje muy lejos de ser un referente de la televisión política que pretendían.

La calidad de la televisión subirá varios escalones si un canal como Veo 7 al servicio de la caverna mediática se transforma en un canal en abierto de documentales, si tengo que ver cavernícolas prefiero que sean los que vivían en cuevas y cazaban mamuts, no de los que visten con cuello y corbata pero tienen la lengua de víbora.

4 thoughts on “Caverna TV en ruïna

  1. Tomàs ha dit:

    Fa uns mesos vaig sentir la notícia sobre els problemes econòmics d’Intereconomia…, però no acaba de caure, no tanca encara. Què passa?

    Fantàstic el vídeo de Polonia!

  2. yeagov ha dit:

    Em sembla que estan mantenint Intereconomía TV encara que això podria acabar arrossegant tot el grup Intereconomía al pou.
    No hi ha tan mercat per a tant canal d’ultradreta, és normal que amb tots els que hi ha les audiències que cadascun d’ells té siguin molt baixes.
    La 10, 13 TV, Veo 7, Intereconomía i Canal Català. Parafrasejant a un lema de moda: “No hay audiencia facha para tanto canal facha”.

  3. Tomàs ha dit:

    Realment això de la TDT els ha obert uns canals de comunicació a nivell massiu que ni podien sospitar fa uns anys.

    Ara bé, per mantenir-los és necessari tenir uns mínims d’audiència ja que d’altre manera ningú voldrà venir a penjar els seus anuncis, i ja sabem que sense publicitat la tele és inviable.

  4. yeagov ha dit:

    Exacte, Tomàs. Exacte, una marca vol ser vista i això vol dir que pagarà per aparèixer en els canals amb més audiència, no en aquells que no els veuen més que quatre gats. En aquests moments hi ha a la TDT molts canals i a molts no els veu ningú. Emetre per la TDT és molt més costós que no en format analògic, requereix una inversió que no sempre s’amortitza.
    L’audiència ultra no és tan nombrosa com per permetre mantenir quatre o cinc canals amb una ideologia clarament ultra.
    I pel que sembla aquesta inversió que van fer els grups editorials per poder aconseguir el seu canal els està passant factura perquè Unión Editorial, empresa que té entre altres a El Mundo i Veo 7 està amb l’aigua al coll, i sembla que ha estat la despesa de Veo 7 la que afecta tot el grup.
    La crisi ha tocat a tots els canals però els més grans tenen l’avantatge que tenen audiències nombroses. Si per un canal com la SEXTA sol tenir unes audiències baixes, excepte amb alguna sèrie o partit de futbol, i això que estiguessin negociant la “fusió” amb Antena 3, ja ens podem imaginar que canals com Veo 7 amb unes audiències quasi inexistents la situació pot ser molt difícil. Els programes de Veo 7 atenent les audiències en un altre canal ja fa temps que els haurien tret d’emissió.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

No s'ha trobat cap imatge d'Instagram.

Uneix altres 1.800 subscriptors

Estadístiques "Buscant raons"

  • 29.732 hits
Desembre 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Enllaços més clicats

  • Cap

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11 Setembre 2017
Diada 2017

Referèndum

1 d'octubre de 20171 Octubre 2017
Votant el futur
A %d bloguers els agrada això: