L’escopeta borbònica

7

15 Abril 2012 per yeagov


L’escopeta borbònica
En menys d’una setmana dos Borbons han estat notícia per la seva afició a les escopetes i per haver patit accidents mentre es dedicaven a l’”art de l’escopeteig”. Si fa uns dies va ser Felip Froilà de tots els Sants de Marichalar i de Borbó, net del rei d’Espanya, qui va disparar-se al peu mentre feia pràctiques de tir malgrat no tenir l’edat legal per poder usar una arma de foc, ara ha estat l’avi, el mateix monarca, que ha donat exemple del que “és un rei com cal”, mentre es dedicava a aquesta afició tan borbònica de l’escopeteig, s’ha trencat la cama, l’han traslladat urgentment a Madrid des de Botswana on havia anat en un viatge privat per caçar un elefant, i han hagut d’operar-lo del maluc. Els elefants de Botswana deuen respirar alleugerits. L’afició a la caça del Borbó ha estat causa de més d’una polèmica, fa uns anys el monarca va fer un viatge també privat a Rússia a caçar un ós rus, a l’ós el van entrompar amb vodka perquè no estigués en condicions de fer res per defensar-se. Molts anys abans, quan Joan Carles encara no era rei i probablement amb poques possibilitats d’arribar a ser-ho, també va ser responsable de disparar accidentalment i matar al seu propi germà.
La escopeta borbónica

En menos de una semana dos Borbones han sido noticia por su afición a lasescopetas y por haber sufrido accidentes mientras se dedicaban a el “arte delescopeteig”. Si hace unos días fue Felipe Froilán de Todos los Santos de Marichalar yde Borbón, nieto del rey de España, quien disparó al pie mientras hacía prácticas de tiro a pesar de no tener la edad legal para poder usar un arma de fuego, ahora ha sidoel abuelo, el mismo monarca, que ha dado ejemplo de lo que “es un rey como es debido”, mientras se dedicaba a esta afición tan borbónica del escopeteig, se ha rotola pierna, lo han trasladado urgentemente a Madrid desde Botsuana donde había idoen un viaje privado para cazar un elefante, y han tenido que operarle de la cadera. Los elefantes de Botswana deben respirar aliviados. La afición a la caza del Borbón ha sido causa de más de una polémica, hace unos años el monarca hizo un viaje tambiénprivado en Rusia a cazar un oso ruso, al oso le emborrachado con vodka para que no estuviera en condiciones de hacer nada para defenderse. Muchos años antes, cuando Juan Carlos todavía no era rey y probablemente con pocas posibilidades de llegar aserlo, también fue responsable de disparar accidentalmente y mató a su propiohermano.

Advertisements

7 thoughts on “L’escopeta borbònica

  1. Había leído la noticia que el nieto del rey hace unos días había sufrido un accidente y se había disparado en un pie. Me llamó la atención por ser el tan pequeño. Y ahora leo que el rey se fue de cacería y sufrió un accidente. He leído también críticas a ese viaje en algunos medios. Dicen que tal vez el rey no debiera haber ido a ese safari en momentos que España vive una seria crisis financiera.
    Dicen que temporalmente lo reemplazará en el gobierno su hijo el príncipe Felipe.
    Alguna gente piensa que el rey debería abdicar a favor de su hijo para que así pueda dedicarse a su vida privada sin la servidumbre de una vida pública.
    No sabía que el rey había matado a su propio hermano en un accidente de armas.

  2. yeagov ha dit:

    Así és, primero fue el nieto que va y se pega un tiro en el pie, ahora el propio rey que se rompe la pierna cuando iba a cazar un elefante. No es la primera vez que las aficiones a la caza del rey son objeto de una polémica. Lo curioso es que este hombre tan aficionado a la caza es presidente de honor de WWF. Ahora están pidiendo su destitución de ese cargo ya que se considera incompatible ser miembro de una ONG que protege la fauna salvaje con disparar contra la fauna salvaje. No es la primera vez que ha ido a cazar elefantes, la web de la empresa en cuestión mostraba una foto de Juan Carlos al que parece consideran un buen cliente. Y polémica fue aquella vez que fue a Rusia a cazar a un oso ruso previamente emborrachado (el oso).

  3. Entiendo que se fracturó la cadera cuando cayó. El rey ya tiene edad y debe cuidarse porque es fácil tener fracturas cuando se tiene la edad de él. También es fácil que una persona mayor si no cuida su dieta tenga presión alta y mareos, bien pudo perder el sentido y no darse cuenta.
    Eso mismo escuché yo, que era incompatible sel miembro de la WWF y ser aficionado al mismo tiempo a la caza mayor.
    Lo de Rusia y el oso ya lo había leído antes en uno de tus comentarios…

  4. yeagov ha dit:

    En estos momentos la Corona no pasa por sus mejores momentos. A uno de los yernos del rey lo estan interrogando por sus negocios poco claros, y cada vez más gente ve a los miembros de la Corona como una pandilla de parásitos.

  5. Así es, lo cual creo que es una pena…

  6. Tomàs ha dit:

    Lamentable. Això és producte directe d’haver acceptat la Constitució tal i com es va fer (ens la van fer).

  7. yeagov ha dit:

    El primer que s’hauria d’haver fet era netejar l’Estat de franquistes, però hi va haver una baixada de pantalons general per part dels demòcrates, i això es pot veure clarament en els fets, De fet, el més gran defensor de la Constitució que hi ha ara és Aznar, que l’any 79 deia veritables barbaritats de la Constitució.
    Aquest rei va venir imposat, va ser nomenat pel dictador successor seu com a Cap d’Estat a títol de rei. Els Borbons han estat una dinastia nefasta.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Enjoy our precios things Pedestal honorífic
Quint Calpurni Flavi Columnes del Temple d'August Columnes del Temple d'August Columnes del Temple d'August Sant Jordi i el drac

Join 1.590 other followers

Estadístiques "Buscant raons"

  • 25,239 hits
Abril 2012
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« març   maig »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Enllaços més clicats

  • Cap

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11/09/2015
Diada 2014

Eleccions Parlament de Catalunya

27 de setembre de 201527/09/2015
Votant el futur
%d bloggers like this: