Nebrera també vol la independència

10

18 Juny 2012 per yeagov


Nebrera també vol la independència

Montserrat Nebrera, qui va ser candidata a presidir el Partit Popular a Catalunya, càrrec al que també aspirava Daniel Sirera, fins que va venir Mariano Rajoy i va nomenar a dit l’Alícia Sánchez Camacho, que després va fundar un partit, el nom del qual no recordo, i és possible que ella tampoc, només recordo aquell anunci (falsament pseudoeròtic) de campanya onapareixia embolicada en una tovallola, i que va tenir menys vots que Carmen de Mairena, doncs bé, ara aposta per la independència, o això sembla. Montserrat Nebrera ha publicat un article a “Nació Digital” (publicat també per Europa Press) titulat “L’hora dels adéus” on defensa que ha arribat el moment de modificar el projecte europeu “i en el nou marc es poden tornar a numerar els jugadors”. Nebrera després de caure del cavall espanyolista sembla que ha vist la llum independentista i defensa la sobirania de Catalunya preguntant-se “perquè necessitem als de sempre governant-nos del bracet?. Per pagar doble la festa?”. Nebrera ha justificat el seu canvi d’opinió dient que “jo, que no volia marxar, així no em vull quedar”.
Deuen estar les coses a Espanya molt pitjor del que creiem, fins i tot la Nebrera, excandidata a la presidència del PP a Catalunya, el partit espanyolista per excel·lència, ara defensa la independència. Que està passant a Espanya?. Acabaran defensant la independència en Francisco Caja, Alejo Vidal-Quadras i Federico Jiménez Losantos?.
Nebrera también quiere la independencia
Montserrat Nebrera, quien fue candidata a presidir el Partido Popular en Cataluña, cargo al que también aspiraba Daniel Sirera, hasta que vino Mariano Rajoy y nombró a dedo Alicia Sánchez Camacho, que después fundó un partido, el nombre del no recuerdo, y es posible que ella tampoco, sólo recuerdo aquel anuncio (falsamente pseudoeròtic) de campaña donde aparecíaenvuelta en una toalla, y que tuvo menos votos que Carmen de Mairena, pues bien, ahora apuesta por la independencia, o eso parece. Montserrat Nebrera ha publicado un artículo en “Nación Digital” (publicado también por Europa Press) titulado “La hora del adiós” donde defiende que ha llegado el momento de modificar el proyecto europeo “y en el nuevo marco se pueden volver a numerar los jugadores “. Nebrera tras caer del caballo españolista parece que ha visto la luz independentista y defiende la soberanía de Cataluña preguntándose “porque necesitamos a los de siempre gobernándonos del brazo?. Para pagar doble la fiesta? “. Nebrera ha justificado su cambio de opinión diciendo que “yo, que no quería irme, así no me quiero quedar”.
Deben de estar las cosas en España mucho peor de lo que creemos, incluso la Nebrera, ex candidata a la presidencia del PP en Catalunya, el partido españolista por excelencia, ahora defiende la independencia. ¿Que está pasando en España?. ¿Acabarán defendiendo la independencia en Francisco Caja, Alejo Vidal-Quadras y Federico Jiménez Losantos?.
Anuncis

10 thoughts on “Nebrera també vol la independència

  1. Me parece muy bien que una mujer joven que entiendo es catalana, aunque del PP, defienda la independencia de Catalunya.. Creo que es un paso adelante para los independentistas..

  2. yeagov ha dit:

    Creo que Nebrera no sabe muy bien lo que es o lo que quiere. Me ha recordado una escena casi del final de “Ser o no ser”. Cuando la compañía de teatro llega a Escocia, van disfrazados de alemanes, uno de ellos de Hitler y uno de los escoceses que los encuentra dice algo así como que las cosas deben estar muy mal en Alemania que hasta Hitler huye.

  3. Tomàs ha dit:

    Tot suma!!!

    Poc a poc però sembla que la cosa va canviant. En els darrers anys a la causa independentista s’hi han apuntat milers i milers de persones. De fet les enquestes ja comencen a fer patxoca.

    Que la Nebrera diu això…, doncs benvinguda. En aquest país és benvingut tothom que hi vulgui estar.

  4. yeagov ha dit:

    M’ha sorprés perquè ve d’on ve. Cada dia hi ha més gent que tot i no ser independentistes se n’adonen que ells viuen aquí i que tenim un seriós problema amb Espanya, un problema que és evident que el nacionalisme espanyol no té cap interés a reconduir per arribar a algun acord.

  5. No te entiendo, yo pensaba que el que una persona más quisiera ser parte de una Catalunya independiente era algo bueno para los independentistas; o ustedes piensan excluir de la “independencia” a los otros partidos que no sean iguales a ustedes..? Me imagino que no.

  6. yeagov ha dit:

    Es que me sorprende el cambio ideológico de esta señora, pasar de pretender ser la presidenta de un partido profundamente españolista a defender la independencia de Catalunya es un cambio muy radical. Sea bienvenida. Pero es algo muy extraño.

  7. Parece ser un cambio importante, aunque no creo que ella cambie en lo esencial de su propia ideología. Creo que se puede ser partidario de la independencia de Catalunya y seguir siendo social demócrata.

  8. yeagov ha dit:

    Nebrera no es ni ha sido socialdemócrata, de hecho creo que ella no sabe lo que es, y me parece que lo que busca es algo de publicidad.

  9. Creo haberte entendido alguna vez decir que el PP es de la falange, para mi eso es un partido demócrata cristiano ya sea de derecha o izquierda, por eso les digo social demócratas. Bueno, si tu dices que ella sólo busca un poco de publicidad, a lo mejor tienes razón…!

  10. yeagov ha dit:

    El Partido Popular fue fundado por personas que habían formado parte de la dictadura, el padre fundador del PP fue ministro de Franco, y Aznar tiene un pasado falangista. El PP abarca desde el centre hasta la ultraderecha, es decir, hay democristianos, liberales, conservadores y fascistas, y actúa en función de cual de esos sectores domina, y ahora domina la ultraderecha.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Flor Font de Rut
De Josep Maria Camps i Arnau
1949 Tricicle Les Festes de Gràcia Tors de l'estiu Palau de la Música Catalana El Masnou és casa teva

Join 1.590 other followers

Estadístiques "Buscant raons"

  • 25,492 hits
Juny 2012
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« maig   jul. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Enllaços més clicats

  • Cap

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11/09/2015
Diada 2014

Eleccions Parlament de Catalunya

27 de setembre de 201527/09/2015
Votant el futur
%d bloggers like this: