C’s promou el boicot contra els productes catalans
517 Novembre 2012 per yeagov
C’s promou el boicot contra els productes catalans
C’s ha cessat a la responsable de xarxes socials de la formació neolerrouxista – secció de Vila-seca – després que es descobrís que des del Facebook promovia el boicot contra els productes catalans, l’han cessat després que transcendís el fet, des de la direcció dels neolerrouxistes intenten fer creure que han estat mal interpretats, que ells només volien exemplificar com n’era de negatiu promoure boicots afirmant que “paradoxalment, la seva explicació exposada en Facebook ha sigut interpretada en sentit contrari”. Segons Ribera “hi ha hagut una greu confusió […]. És coneguda, notòria i pública la posició absolutament contrària de Ciutadans i jo mateix (Rivera)” als boicots. És clar, i per dir que sou contraris a boicotejar els productes catalans pengeu el text íntegre amb la llista de productes on es demana el boicot als productes catalans, oi?. Si no vols ser malentès has de parlar clar. Us han enxampat i us heu acollonit, Alberto Rivera, o com ja et diuen a la xarxa, Alberto (primo de) Rivera. Com podeu demanar el boicot contra els productes catalans per enfonsar l’economia del país i que us votin?.
C ‘s ha cesado a la responsable de redes sociales de la formación neolerrouxista – sección de Vila-seca – después de que se descubriera que desde el Facebook promovía el boicot contra los productos catalanes, la han cesado después de que trascendiera el hecho, desde la dirección los neolerrouxistes intentan hacer creer que han sido mal interpretados, que ellos sólo querían ejemplificar como era de negativo promover boicots afirmando que “paradójicamente, su explicación expuesta en Facebook ha sido interpretada en sentido contrario”. Según Ribera “ha habido una grave confusión […]. Es conocida, notoria y pública la posición absolutamente contraria de Ciudadanos y yo mismo (Rivera) “a boicots. Claro, y para decir que sois contrarios a boicotear los productos catalanes cuelgue el texto íntegro con la lista de productos donde se pide el boicot a los productos catalanes, ¿verdad?. Si no quieres ser malentendido tienes que hablar claro. Os han pillado y se ha acojonado, Alberto Rivera, o como ya te dicen en la red, Alberto (primo de) Rivera. Como podéis pedir el boicot contra los productos catalanes por hundir la economía del país y que os voten?.
Ja estic FARTA d’EXCUSES BARATES. M’he llegit el text… m’estan dient que no sé llegir? Enlloc hi diu “mirad què dicen en Espanya”, per exemple.Si algú penja aquest text sense res més, queda ben clar què pretén.
Quina poca intel·ligència! Ja no només pel fet que viuen aquí, en el cas d’Espanya, és el mateix, si aquí no venem, menys que xuclaran…
“A LOS NACIONALISTAS CATALANES JODERÁS, PORQUE POR DONDE MÁS LES DUELE… LES DARÁS.”
Aquest tros, a mi personalment, m’ha fet molt de mal. Es pot ser més bèstia?
Intentant trobar-ho que em deixés fer un copiar i enganxar, he trobat aquesta notícia i la 2a foto, encara diu més coses:
http://directe.cat/255631 Atenció a la 2a foto de l’article.
Pel que veig, aquest partit, com el PP, té una molt trista idea de com acabar una crisi, té un interès molt especial en crear més atur.
Voldria donar un bon consell als empresaris catalans: Quan busqueu compradors per als vostres productes mireu de trobar-los a l’estranger, potser serà més car buscar-los, viatges i personal amb idiomes però, a la llarga, els beneficis seran molt més grans i, no crec que hagueu de patir pels boicots.
No és rar que després de veure la reacció que s’ha produit s’acolloneixin i digui que se’ls ha malinterpretat. Tampoc podem esperar honestedat d’una gent que diu que és d’esquerres i són d’extrema dreta – i si algú no s’ho creu que llegeixin les declaracions de Jorge Cañas -, que diuen que són antinacionalistes quan en realitat són ultranacionalistes espanyols, i per això només cal llegir el que diuen i com parlen de la unitat d’Espanya.
Jo estava convençuda que eren d’extrema dreta, va ser llegint aquest article que vaig llegir d’esquerres i encara al·lucino. He arribat a la conclusió que el Google té diversos diccionaris i, segons la teva orientació política, canvia.
Ells afirmen que són d’esquerres, i és cert que a C’s hi ha anat a parar gent rebotada del PSC però cal llegir el discurs de C’s i aquest és un discurs obertament ultradretà.
Jo ho vaig notar per les bajanades que diuen. Vols dir que la gent que hi ha i ha passat pel PSC té gaire senderi?
Sobretot amb l’actual campanya, no demostren tocar-hi gaire.