Interlobotomia
Els del toro claven les banyes a la #MarcaEspaña

Aquesta gent és l’hòstia en vers, ells que són més espanyols que l’estanquera i que el cavall del Cid i quan ningú no mira serien capaços de vendre’s l’armadura del Cid. Luís Sans Huecas, director de línies de negoci d’Intereconomía, la cadena fatxa que té programes que ja s’han convertit en clàssics de la lobotomia televisiva com “el gato al agua” i “Punto Pelota”, si, on surt aquesta gent tan educada, tranquil·la i mesurada, doncs bé, en Luís Sans Huecas va decidir registrar el 23 de maig de 2013 la #MarcaEspaña” al Registre de Marques de l’Oficina Espanyola de Patents i Marques.
La #MarcaEspaña va ser creada pel govern amb el propòsit de promoure Espanya en els àmbits econòmics, cultural, social, científic i tecnològic. El govern espanyol va cometre un error, no inscriure la #MarcaEspaña ells al Registre de Marques de l’Oficina Espanyola de Patents i Marques, i si no són capaços de presentar les al·legacions pertinents l’intereconòmic Luís Sans Huecas serà el propietari d’una marca creada per l’Estat, i podrà beneficiar-se econòmicament. I aquests d’Intereconomía són els grans patriotes espanyols?
18 de juliol, una data que mai oblidaran els intereconòmics

El 18 de juliol és una data que posa catxondo a tot fatxa espanyol com Déu mana, i a Intereconomía són uns fatxes espanyols com Déu mana. Però aquest pròxim 18 de juliol els fatxes d’Intereconomía hauran de fer un “alzamiento” dels seus facciosos culs de la seu de la cadena i traslladar-se a una nau industrial de Leganés ja que els han desnonat per impagament. Es veu que la #MarcaEspaña encara no ha donat rendiments, potser haurien d’haver comprat accions de Bankia o de Viajes Marsans. Fa mesos que Intereconomía té greus dificultats econòmiques, es veu que cridar i insultar a tort i a dret no genera beneficis. Fa uns mesos pidolaven diners a l’audiència, “dasme argo, es más facir mentir e insurtar con la barriga llena”, però potser haurien aconseguit més diners
tocant l’acordió al metro.
Interlobotomia
Los del toro clavan los cuernos a la #MarcaEspaña

Esta gente es la hostia en verso, ellos que son más españoles que la estanquera y que el caballo del Cid y cuando nadie mira serían capaces de venderse la armadura del Cid. Luís Sans Huecas, director de líneas de negocio de Intereconomía, la cadena facha que tiene programas que ya se han convertido en clásicos de la lobotomía televisiva como “el gato al agua” y “Punto Pelota”, si, donde sale esta gente tan “educada”, “tranquila” y “mesurada”, pues bien, Luís Sans Huecas decidió registrar el 23 de mayo de 2013 la #MarcaEspaña en el Registro de Marcas de la Oficina Española de Patentes y Marcas.
La #MarcaEspaña fue creada por el gobierno con el propósito de promover España en los ámbitos económicos, cultural, social, científico y tecnológico. El gobierno español cometió un error, no inscribir la #MarcaEspaña ellos en el Registro de Marcas de la Oficina Española de Patentes y Marcas, y si no son capaces de presentar las alegaciones pertinentes el intereconómico Luís Sans Huecas será el propietario de una marca creada por el Estado, y podrá beneficiarse económicamente. ¿Y estos de Intereconomía son los grandes patriotas españoles?
18 de julio, una fecha que nunca olvidarán los intereconómicos

El 18 de julio es una fecha que pone cachondo a todo facha español como Dios manda, ya Intereconomía son unos fachas españoles como Dios manda. Pero este próximo 18 de julio los fachas de Intereconomía deberán hacer un “alzamiento” de sus facciosos culos de la sede de la cadena y trasladarse a una nave industrial de Leganés ya que los han desahuciado por impago. Se ve que la #MarcaEspaña todavía no ha dado rendimientos, quizás deberían haber comprado acciones de Bankia o de Viajes Marsans. Hace meses que Intereconomía tiene graves dificultades económicas, se ve que gritar e insultar a diestro y siniestro no genera beneficios. Hace unos meses mendigaron dinero a la audiencia, “dasme argo, es más facir mentir e insurtar con la barriga llena”, pero quizás habrían logrado más dinero
tocando el acordeón en elmetro.
Comparteix aquest article
T'agrada:
M'agrada S'està carregant...
Relacionats
Nen, què prens?? Gent tan educada, tranquil·la i mesurada??
Com és que són tan inútils que NO l’han registrada? Que un ciutadà normal NO ho faci s’entén, no té per què saber-ho, però el Govern? Aquí queda demostrat quin tipus de gent són…
La data molt ben triada, així NO l’oblidaran MAI. Què vols que et digui, si tanquen definitivament, NO els enyoraré pas… tu potser sí, disposaràs de menys material per inspirar-te a l’hora d’escriure articles. 😉
Diversos famosos i marques comercials han tingut problemes perquè quan han decidit crear la seva web s’han trobat que algú ja ho havia fet abans i han hagut de pagar diners o posar una demanda.
Si crees qualsevol cosa el primer que s’ha de fer és registrar-la per tal que ningú pugui fer negocis o treure’n benefici econòmic. I aquí ha demostrat el govern espanyol ser molt curtet d’enteniment.
NO m’ho podia creure quan ho vaig llegir, ara s’entén atesa la seva prepotència!!
Jo també al·lucinava quan vaig llegir la notícia però vaig consultar diverses fonts i és certa. Ni a un guionista del Polònia se li hauria passat pel cap crear un gag on un d’Intereconomía decidís apropiar.se d’una “marca” creada per l’Estat. I té pebrots que uns patriotes espanyols com els d’Intereconomía hagin fet això. Clar, que podem esperar on el partit dels patriotes espanyols, el PP, es dedica a saquejar les arques públiques del Regne d’Espanya?.
És la Marca Espanya!!! Hahahahhahaha
Si fossin intel·ligents ja haurien buscat alguna altra cosa que substituís la #MarcaEspaña, que amb coses com la del galifardeu intereconòmic i el que fan els ministres del “Gobierno de España” està quedant molt trinxada.
Curiós això de que no tinguin pressupost. I la publicitat de marques amigues no els dona prou rendiments???
A més, la Marca España passa per moments de debilitat. No funciona. Pensem que un dels majors i més il·lustres representants és l’arquitecte Calatrava, amb això ja està dit tot.
Si els grans canals com A3 i T5 tenen certes dificultats, un canal com Intereconomía no pot ser menys, i de fet, el biaix ideològic d’aquesta cadena té molt de pes, no totes les marques comercials deuen que se les relacioni amb un canal de tarannà feixista. Recordaràs que ja fa uns mesos van demanar als seus espectadors que els donessin diners, sembla que la petita audiència prefereix no mullar-se per salvar aquest canal.
Em sap greu pels treballadors, fa temps una coneguda em va explicar que un amic seu hi treballava, que NO estava d’acord en res però eren diners a final de mes i no trobava altra cosa. Si desapareix me n’alegraré.
Quan una empresa s’enfonsa sempre hi ha el drama de la situació dels treballadors, i no deu ser fàcil dir que un és treballador d’Intereconomía.
Sí, quan ens ho va explicar no ho enteníem, actualment sí que ho entenc. Fas la feina cobres i quan surts ets tu mateix amb la teva manera de ser, ideals… Mentre treballes, ets com un robot!!
A més, una cosa són els que surten en pantalla, i una de molt diferent els tècnics. Però no deu ser fàcil està prenent copes amb els amics i dir que treballes a Intereconomía, jo crec que alguns prefereixen dir que són atracadors de bancs abans que dir que treballen a Intereconomía.
Jo canviaria de tema directament!!