PPOLLASTRES

6

29 Agost 2013 per yeagov


PPOLLASTRES

Avui parlarem d’aviram, d’una aviram molt particular que voleteja per les Espanyes polítiques. Diversos pollastrets del Partit Popular (NNGG) han aparegut fotografiats amb la bandera del pollastre i amb la de les esvàstiques, però pels pollastres majors del PP això ho consideren “criaturades” dels seus pollastrets.
No crec que ho puguem considerar una criaturada que uns joves que d’aquí a uns anys seran els dirigents d’un dels dos grans partits espanyols facin una exhibició de simbologia de dues ideologies que van ser la base de dos dels règims més criminals del segle XX. Algú podria al·legar que aquests pollastrets del PP ignoren els crims d’aquells dos règims però això significaria que a Espanya el sistema educatiu fa aigües, i d’això no en tinc cap dubte, un país on governen els hereus ideològics de l’anterior règim i on es banalitzen els règims criminals és perquè té un sistema educatiu defectuós o directament esbiaixat.
Alguna cosa falla quan un pollastre com Pío Moa, terrorista d’extrema esquerra amb delictes de sang reconvertit en pseudohistoriador revisionista, és considerat intel·lectual per la dreta cavernària que li posa els mitjans per escampar les seves tesis que transformen el criminal règim franquista en una d’ONG.
La vella àguila del règim feixista va posar un ou del qual va sortir una gavina, i dels ous de la gavina està sortint uns pollastrets que no són conscients de la malignitat del règim amb la simbologia del qual s’exhibeixen.
I a Catalunya també hi ha un Partit Popular amb els seus cadells de NNGG totalment desfermats. El pollastret líder de NNGG de Sant Cugat ha demanat que s’usi la llei de partits per il·legalitzar els partits sobiranistes, això implicaria en el cas de Catalunya la il·legalització, segons com s’apliqui, de CiU, ERC i CUP. El pollastres ultra de NNGG de Sant Cugat, Ignacio Fuentes, justifica aquesta idea amb el propòsit d’eliminar els partits que segons ell “atemptin contra la unitat d’Espanya”. L’any 2002 el Congrés dels Diputats va aprovar la Llei de Partits. L’esperit de la llei diu que s’intenta garantir el sistema democràtic “impedint que un partit polític pugui, de forma reiterada i greu, atemptar contra aquest règim democràtic de llibertats, justificar el racisme i la xenofòbia o donar suport políticament la violència i les activitats de les bandes terroristes”. L’any 2002 governava el Partit Popular, partit que mai ha condemnat el franquisme ni els crims d’aquest règim, ans al contrari, alguns dirigents d’aquest partit – Fraga ja difunt – van formar part d’aquell règim i han justificat els crims amb les més variades excuses.
En un país normal és el Partit Popular el partit que hauria de ser il·legalitzat, no posar a les seves mans una majoria absoluta que li permet actuar com un règim totalitari de facto.
PPOLLOS
Hoy hablaremos de aves, de una ave muy particular que revolotea por las Españas políticas. Varios pollitos del Partido Popular (NNGG) han aparecido fotografiados con la bandera del pollo y con la de las esvásticas, pero los pollos mayores del PP esto lo consideran “chiquilladas” de sus pollitos.
No creo que lo podamos considerar una chiquillada que unos jóvenes que dentro de unos años serán los dirigentes de uno de los dos grandes partidos españoles hagan una exhibición de simbología de dos ideologías que fueron la base de dos de los regímenes más criminales del siglo XX. Alguien podría alegar que estos pollitos del PP ignoran los crímenes de aquellos dos regímenes pero esto significaría que en España el sistema educativo hace aguas, y de eso no tengo ninguna duda, un país donde gobiernan los herederos ideológicos del anterior régimen y donde se banalizan los regímenes criminales es porque tiene un sistema educativo defectuoso o directamente sesgado.
Algo falla cuando un pollo como Pío Moa, terrorista de extrema izquierda con delitos de sangre reconvertido en pseudohistoriador revisionista, es considerado intelectual por la derecha cavernaria que le pone los medios para esparcir sus tesis que transforman el criminal régimen franquista en una de ONG.
La vieja águila del régimen fascista puso un huevo del que salió una gaviota, y los huevos de la gaviota está saliendo unos pollitos que no son conscientes de la malignidad del régimen con la simbología con la que se exhiben.
Y en Catalunya también hay un PP con sus cachorros de NNGG totalmente desatados. El pollito líder de NNGG de Sant Cugat ha pedido que se use la ley de partidos para ilegalizar los partidos soberanistas, esto implicaría en el caso de Catalunya la ilegalización, según como se aplique, de CiU, ERC y CUP . El pollo ultra de NNGG de San Cugat, Ignacio Fuentes, justifica esta idea con el propósito de eliminar los partidos que según él “atenten contra la unidad de España”. En 2002 el Congreso aprobó la Ley de Partidos. El espíritu de la ley dice que se intenta garantizar el sistema democrático “impidiendo que un partido político pueda, de forma reiterada y grave, atentar contra ese régimen democrático de libertades, justificar el racismo y la xenofobia o apoyar políticamente la violencia y las actividades de las bandas terroristas”. En 2002 gobernaba el PP, partido que nunca ha condenado el franquismo ni los crímenes de este régimen, al contrario, algunos dirigentes de este partido – Fraga ya difunto – formaron parte de aquel régimen y han justificado los crímenes con las más variadas excusas.
En un país normal es el PP el partido que debería ser ilegalizado, no poner en sus manos una mayoría absoluta que le permite actuar como un régimen totalitario de facto.

6 thoughts on “PPOLLASTRES

  1. Maria Boix ha dit:

    Avui és el dia de les casualitats! Aquesta tarda he trobat aquesta foto:
    pic.twitter.com/e9CMQAxyA5
    Molt interessant i escaient! Tant que bramen de la Constitució i resulta que
    pic.twitter.com/pgj3Gk6rd9
    Que s’apliquin el que bramen!!

    Arribo a la conclusió que a Espanya, en cas que s’hagi estudiat història, ha estat molt manipulada o bé fan volar molt la imaginació i ho tergiversen tot.

    Espanya, un país sense memòria, jo tampoc entenc que tinguin majoria absoluta…

    A l’escola que jo vaig anar, a la classe d’història, quan s’arribava al segle XX deien que anàvem malament de temps i MAI la vàrem estudiar. També passava a ciències naturals amb la reproducció… ni la de les floretes!! Curiosament, de religió només he fet una classe en tota la meva vida.

  2. yeagov ha dit:

    Cada dia els senyors del PP em recorden més el doctor Strangelove.

    El règim franquista va intentar construir una història que els legitimés, i només cal llegir algun llibre de Menéndez Pidal , l’historiador oficial del règim, o de la Cierva. Però fins i tot el propi de la Cierva reconeixia que la forma com havia arribat al poder el règim franquista no era legítima, tot i que defensava el règim. Però els pseudohistoriadors actuals que defensen el règim arriben a l’extrem d’anar més enllà del que mai va atrevir-se el règim construint una història que a la mida del règim.

    En això els britànics i francesos tenen molt poques manies. Ells no tenen problemes d’explicar els errors i les barbaritats. Un exemple seria el Panteó de París on hi ha més de mig centenar d’homes i dones il·lustres de França, molts d’ells segurament si haguessin coincidit en el temps s’haurien estomacat, però tots reben els mateixos honors.

  3. Maria Boix ha dit:

    S t’equivoques i ho admets, vol dir que avances, Espanya vol retrocedir i ho fa molt bé i molt ràpidament.
    Aquesta foto descriu molt bé el que dius:
    pic.twitter.com/DoNIjzWbCb

  4. yeagov ha dit:

    Si, un resum perfecte del que he dit.

    Una cosa és edulcorar la història i una de molt diferent és falsejar-la. Per nosaltres els almogàvers eren gent molt valenta però cal dir que eren uns bèsties que es passaven pel folre a qui es creués en el seu camí, i sinó que li preguntin als grecs que en algunes zones quan volen espantar les criatures els diuen que si no fan bondat vindrà un català i se’ls menjarà.

  5. Maria Boix ha dit:

    Doncs Espanya n’és especialista a falsejar-la i els PePers tenen una imaginació… o incultura!!

  6. […] URSS durant la Segona Guerra Mundial enrolades dins de l’exèrcit nazi alemany. Més recentment diversos dirigents de les Nuevas Generaciones del PP, la quitxalla, han aparegut fotografiats fent l… i, en algun cas, amb simbologia ultra. Pels dirigents del PP només són criaturades sense […]

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

No s'ha trobat cap imatge d'Instagram.

Uneix altres 1.800 subscriptors

Estadístiques "Buscant raons"

  • 29.732 hits
Agost 2013
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Enllaços més clicats

  • Cap

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11 Setembre 2017
Diada 2017

Referèndum

1 d'octubre de 20171 Octubre 2017
Votant el futur
A %d bloguers els agrada això: