Molta caixa per a molt poc detergent

22

4 Març 2013 per yeagov


Molta caixa per a molt poc detergent

 

Els fabricants de detergents o posen una caixa molt grossa o posen molt poc detergent dins la caixa. Si compreu detergent en pols us n’haureu adonat, i si no, podeu mirar la fotografia que adjunta aquest article, que el detergent només ocupa la meitat de la caixa. Per quins set sous la caixa ha de ser el doble del seu contingut o el contingut només ocupa la meitat de la caixa?

 

 

 

Mucha caja para muy poco detergente

Los fabricantes de detergentes o ponen una caja muy grande o ponen muy poco detergente dentro de la caja. Si compráis detergente en polvo os habréis dado cuenta, y si no, ved la fotografía que acompaña este artículo, que el detergente sólo ocupa la mitad de la caja. ¿Por qué la caja es el doble de su contenido o el contenido sólo ocupa la mitad de la caja?

Advertisements

22 thoughts on “Molta caixa per a molt poc detergent

  1. ByxaBy ha dit:

    Doncs ara que ho dius, més d’una vegada ho he pensat i no només en aquest producte. Mai he trobat una raó lògica del perquè.

    També em fa molta ràbia la quantitat d’embalatge inútil, sobretot plàstic en qualsevol producte comercial.

  2. mariaboix ha dit:

    Suposo que és perquè en algun moment varen apujar el preu considerablement i varen abaixar la quantitat. Recordo que em va passar amb la “Tarta Romántica” de Frigo (Als anys 90), la capsa era de la mateixa mida i a dintre varen fer un embolcall de plàstic de manera que hi havia la meitat del pastís. Amb les “Tortas Imperiales” passa el mateix. Compro uns pots de proteïnes vegetals en pols, producte ecològic i ve mig ple, vaig escriure a la casa preguntant per què i encara espero la resposta, els vaig dir que eren poc ecològics.

  3. Creo que lo que interesa son los gramos que van dentro de la caja y que deben estar señalados en la caja.. si los gramos no corresponden uno puede reclamar.

  4. yeagov ha dit:

    ByxaBy
    Un altre exemple serien els cartrons i plàstics que porten algunes revistes i llibres que venen als quioscos. Realment és necessari tan cartró i plàstic?

    mariaboix
    Recordo que quan hi havia els tambors aquells rodons també succeïa el mateix, només hi havia detergent fins a 2/3 de l’embalatge. Ara feia temps que comprava detergent líquid però he tornat al detergent en pols.

    Patricia:
    No he pesado la caja pero es de suponer que si que es el peso que indica en la caja pero mi crítica es que no es necesario poner un envoltorio tan grande. Una caja más pequeña sería preferible para poder guardarlas.

  5. mariaboix ha dit:

    No entenc per què ho fan,..

  6. Jaume, tal vez la empresa tiene un negocio con los que fabrican las cajas de cartón donde va el detergente..una caja más grande es más cara..

  7. yeagov ha dit:

    Patricia:
    El detergente lo cobran caro, si la razón es la caja no lo sé. Pero podrían reducir el tamaño de la caja, facilitaría el poder guardarlo.

  8. Jaume, entiendo..pero si reducen el tamaño de la caja tendrían que rebajar el precio del detergente a la venta y tal vez no quieren hacer eso..

  9. Jaume, es cierto un envase más pequeño facilita el guardarlo.

  10. Tomàs ha dit:

    Està bé això!

    En podries investigar una mica i fer-be un post més llarg.

  11. mariaboix ha dit:

    A mi em passa el mateix amb els pots que et comentava, si fossin més baixos, em cabrien millor a l’armari. És com el paper de vàter i el de cuina, si tinguessin el cartró més petit, ocuparien menys espai.

  12. Perdón por reirme pero me dio risa lo que dijo Tomás de hacer una investigación sobre el tamaño de las cajas del detergente para hacer un artículo más largo..tiene razón..

  13. yeagov ha dit:

    Patricia:
    No necesariamente, yo lo que critico no es la cantidad de detergente, si no que el envase solo tenga detergente hasta la mitad. Según indica la caja hay 2480 gramos de detergente, pero en la caja cabe casi el doble. Sin embargo, lo que yo digo es que se reduzca la caja a la mitad.

    Tomàs:
    Un estudi així podria estendre’s a altres envasos, per exemple algunes llaunes de conserva on hi ha dues cues de sardina quan en la llauna hi cabrien quatre.

    Maria:
    Almenys la majoria dels envasos de begudes si que estan pensats per la porta del frigorífic, abans no era així.

  14. Jaume, entiendo..tú piensas que esos gramos caben en la mitad de la caja actual..Deberías hacer notar eso a los que venden el producto, las empresas siempre tienen un teléfono sin costo donde puedes reclamar o felicitar a la empresa por su producto, o dar opiniones sobre como mejorar el producto. Algunas empresas, cuando tú reclamas por algo defectuoso te envían a la casa productos nuevos de regalo..

  15. mariaboix ha dit:

    Patricia: Yo tengo el mismo problema con unos botes de proteína vegetal en polvo, les mandé un correo electrónico con este problema y otros y todavía no me han contestado (en verano hizo un año).

  16. María, creo que depende de las empresas. Hace tiempo compré un papel de aluminio que sirve para envolver alimentos y salió en mal estado, es decir estaba sellado con scoth y pegadas las hojas, no se podía abrir sin que la lámina se partiera por la mitad. Reclamé por teléfono y me dijeron que guardara el producto malo y que vendrían a mi casa y me traerían otro. Efectivamente vinieron a los pocos días y me trajeron una pequeña caja con una variedad de productos de esa marca, algunos que yo no conocía..

  17. Maria Boix ha dit:

    Patricia, en caso de cosas defectuosas o en mal estado sí, pero para otras cosas, pasan de todo. Mi familia y yo visitamos la fábrica de yogures Danone porque salían en mal estado y nos invitaron y nos regalaron muchas cosas.

  18. No se trata de regalos, cuando un producto sale defectuoso tienen la obligación de reemplazarlo. En los supermercados tienen a veces degustaciones, pero yo nunca pruebo esas cosas… si un yogurt saliera malo no les compraría nunca más..tampoco aceptaría sus regalos.. desconfiaría de la marca..

  19. Maria Boix ha dit:

    A mi es una marca que no me gusta, los encuentro demasiado ácidos, pero a mi hermano le gustaban… había algún problema con la tapa.

  20. yeagov ha dit:

    Patricia:
    Sé que en las cajas hay un teléfono que como tu dices sirve para informar a la empresa en el caso de que el producto no esté en condiciones, sin embargo, yo no me quejo de la calidad del producto si no de que pongan una caja en la que cabría el doble de producto, aunque también se podría reducir el tamaño de la caja, solucionando el problema de su almacenamiento en casa.

  21. Jaume, entiendo..

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Enjoy our precios things Pedestal honorífic
Quint Calpurni Flavi Columnes del Temple d'August Columnes del Temple d'August Columnes del Temple d'August Sant Jordi i el drac

Join 1.590 other followers

Estadístiques "Buscant raons"

  • 25,239 hits
Març 2013
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« febr.   abr. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Enllaços més clicats

  • Cap

Diada Nacional de Catalunya

11 de setembre11/09/2015
Diada 2014

Eleccions Parlament de Catalunya

27 de setembre de 201527/09/2015
Votant el futur
%d bloggers like this: